[ESETTANULMÁNY] Mi a Te legjobb érdeklődő- és vevőszerző eszközöd?

Érdekel, hogy melyik az az eszköz, amellyel folyamatosan fogadni tudod az érdeklődőket, és óránként csipog a telefonod az új vásárlóktól érkezett megrendelések miatt?  A saját könyved.

Nem véletlen, hogy ma minden marketingszakértő azt tanítja, hogy a legjobban működő vállalkozásoknak szükségük van a termékeik skálázására. Az értékesítési tölcséreket is a kevésbé értékes termékek promóciójával kezdjük, és onnan haladunk az értékesebbek felé. Első lépésként ezért gyakran kerül szóba, hogy “de akkor mégis mi lehetne a belépő termékem?”

A legjobb válasz erre az, hogy a saját könyved.

Miért?

  • Egyrészt egy könyvért nem félünk kiadni 3-4 ezer forintot, hogyha az egy későbbi döntésünkhöz szükséges információt tartalmaz.
  • Másrészt óriási hitelességet és bizalmat jelent számodra, hogyha saját iparágadban könyvet írsz, hiszen nagyon kevesen csinálják meg. (Lehet, hogy te lehetsz az első!)

De még lehetne sorolni a jobbnál jobb érveket... Azonban ezeket mindig felülírja az, hogy mindez hatalmas munkának tűnik. Azt gondoljuk, hogy egy könyv megírása hosszú hónapokba, akár évekbe is telhet.

Szeretném azonban bemutatni a “Benned is van egy könyv!” c. könyv szerzőjét, Pető Bencét, aki az elmúlt két évben közel 50 vállalkozónak segített személyesen a saját könyvének elkészítésében, valamint marketingezésében, és egy esettanulmányban bemutatja, hogy „Hogyan készítsd el kevesebb, mint 10 óra munkával a legeredményesebb listaépítő és vevőszerző eszközödet, az első saját könyvedet?”

Tapasztalataim szerint, akik megírták az első könyvüket, mind arról számoltak be, hogy sokkal könnyebbé vált számukra az érdeklődők toborzása, és az új vevők szerzése, mivel azután már szakértőként tekintettek rájuk az iparágukban. Biztos vagyok benne, hogyha elkészülsz vele, azt fogod mondani, hogy „sokkal egyszerűbb és szórakoztatóbb volt, mint gondoltam...”

És Te mikor kezded el? 

P.S: Az esettanulmány azt mutatja be, hogyan tudsz alig 10 óra munkával összeállítani egy könyvet, amely aztán érdeklődők és új vevők tucatjait szállítja a vállalkozásodhoz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletimodellek.blog.hu/api/trackback/id/tr5513407079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

Sánta Csaba profil kép

Sánta Csaba

vállalkozásfejlesztő tanácsadó, tréner
a Segítség, vállalkozó lettem! könyv szerzője

Azért dolgozom, hogy a Vállalkozók olyan könnyen tudják MEGVALÓSÍTANI az üzleti céljaikat, mint amilyen könnyen megálmodták azokat.

Könyv: Segítség, vállalkozó lettem!

003mockup-tiny.png

Olvasd el az első könyvemet, ami a vállalkozói életmódhoz ad egy szuper keretrendszert.

Ebből a könyvből megtudhatod, hogyan

  teremts egyensúlyt a vállalkozói életmód 3 aspektusa között

  működtesd a vállalkozás 7 alapterületét

  turbózd fel a teljesítményedet 15 emberi terület tudatos alkalmazásával

Érdekel ez a könyv

Letölthető tudásanyag

ÜME 1X1 INGYENES TUDÁSANYAG

Alapvető lépések egy üzleti modell kialakításához!

Az első magyar nyelvű ingyenes tudásanyag üzleti modell építés témakörében.

LETÖLTÉS

12 amatőr üzleti tervezési hiba

Tudod mi az a 12 AMATŐR HIBA, amit a vállalkozók elkövetnek a stratégiai tervkészítés során?

Ismerd meg a gyakori hibákat, hogy gyorsan és könnyedén tudj hatékony stratégiai terveket összeállítani.

LETÖLTÉS

Lájkold a Facebook oldalt!

Kapcsolat:

Mail1.png
+36-30-474-2449

Mail1.png Facebook alt 1.png Twitter NEW1.png Pinterest alt1.png YouTube1.png

süti beállítások módosítása