Ezen a történeten nagyon kiakadtam!

0510-nagyonkiakadtam.png

Tegnap hallottam...
Egy történet egy úriemberről, aki szemüveget csináltatott magának.

Az ígért időpontban meg is kapta a szemüveget. Azonban a szokásos "újszemüveg" érzés nem akart szűnni és 1 hét használat után visszatért az üzletbe, és jelezte, hogy a szemüveggel valami gond van.

Az üzletvezető teljes bizonyossággal állította, hogy ők mindent rendben elvégeztek, és ha ez az ügyfélnek nem megfelelő, akkor hozzon egy orvosi vizsgálati papírt, amivel igazolni tudja, hogy az elkészült szemüveggel tényleg valami gond van. 

Úgy döntött az úriember, hogy elviszi magával egy szemész orvos ismerősét, hogy ott a helyszínen végezzék el újra a vizsgálatot, amit a látszerész megtagadott. Ráadásul még az ügyfélről is valótlan dolgokat állított. Szóval elég nagy kalamajka keveredett a történetből. És sajnos végül kiderült, hogy a látszerész egy plusz jel helyett mínusz jelet tüntetett fel a vizsgálati lapon, ami alapján készült az új lencse.

Az ügyfélnek igaza volt és a szolgáltató hibázott.

De most komolyan... Csak akkor tudjuk vevőként érvényesíteni a jogos elvárásunkat, ha abból egy nagy balhét csapunk? Ennek valóban így kell lennie?

Szerintem nem!

Mert van az úgy, hogy szolgáltatóként hibázunk. Valamit elrontunk. Nem pont úgy történik, ahogy azt a vevő elképzeli. Még akkor is, ha mindent megteszünk és a legjobb szándékunk szerint járunk el.

Viszont ilyenkor szerintem az a minimum, hogy tiszteletteljesen és kérdezés nélkül visszaadjuk az ügyfél pénzét.

Éppen ezért van az, hogy ha eljössz a Beindító tréningre és úgy érzed, hogy 3.990 Ft-ért nem azt kaptad ezen a napon, amit ígértem, akkor jelzed a tréning végén és 3 napon belül visszautalom számodra a részvételi díjat.

Persze szolgáltatóként ilyenkor az a legjobb, ha elmondják nekünk, hogy mi volt a gond, hogy ebből tanuljunk és legközelebb sokkal jobb szolgáltatást tudjunk nyújtani. De ez tényleg hab a tortán.

Te kinek az ügyfele lennél?
A látszerésznek, aki nem ismeri el, hogy hibázik és még a pénzedet sem akarja visszaadni?
Vagy az én ügyfelem, akinél egy szavadba kerül és tiszteletteljesen, kérdezés nélkül visszautalásra kerül a pénzed?


Ha te inkább a második lehetőséget választod, akkor siess, mert már csak KEDDIG lehet jelentkezni a Beindító tréningre.

Mi ez a Beindító tréning?
Egy egész napos program kisvállalkozóknak, ami segít pénzt kovácsolni a szuper szakmai tudásodból.
Mit lehet ott megtanulni?
Minden részletet megtalálsz itt

Téged is várlak sok szeretettel!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://uzletimodellek.blog.hu/api/trackback/id/tr9113903028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

alairaskep3.png

Sánta Csaba

üzleti modell építő, vállalkozásfejlesztő
A Megvalósítási Mentor Program megalkotója

Azért, hogy tartós üzleti sikereket érjenek el, személyre szabott tanácsadással, előadásokkal és tréningekkel segítem a magyar vállalkozókat cégük és saját maguk hatékony fejlesztésében.

Üzleti modell építés

Az üzleti modell TÉRKÉP a sikeres vállalkozás felépítéséhez, fejlesztéséhez! Tanuld meg a profi térkép elkészítésének módját, hogy a lehető leghamarabb eljuss a bőséget rejtő kincsesbányáig.

Hirdetés

INGYENES TUDÁSANYAG

Lájkold a Facebook oldalt!

Kapcsolat:

Mail1.png
+36-30-474-2449

Mail1.png Facebook alt 1.png Twitter NEW1.png Pinterest alt1.png YouTube1.png