Gyakran ismételt kérdések a Brainstorming Day rendezvénnyel kapcsolatban

_06-sales04-gyik.png

Az elmúlt napokban felmerült néhány kérdés a Brainstorming Day rendezvénnyel kapcsolatban. Összegyűjtöttem a leggyakoribbakat és megválaszoltam őket. Szerintem ez is segít meghoznod a döntést!

1. Mi az a Brainstorming?

Brainstorming (ejtsd bréjnsztorming) magyarul ötletrohamot jelent. Az 1930-as években Alex Faickney Osborn, egy reklámügynökség vezetője által vált népszerűvé az Egyesült Államokban. Ez egy csoportos technika, amely az ötletek felszínre hozását, spontán megszületését teszi lehetővé, segíti a kreatív ötletek kiaknázását. Megfelelő forgatókönyvvel és szabályokkal rendelkezik, hogy a csoporttagok képzelőereje, alkotóképessége aktívvá váljon abból a célból, hogy a bennük rejlő ötletek felszínre jöjjenek, illetve ezekből újabb és újabb ötletek szülessenek.

2. Biztonságos a bankkártyás fizetés?

A bankkártyás fizetés teljesen biztonságos. Az előző tréning résztvevőinek 60%-a kártyával fizetett. A biztonságot a Barion szigorú előírásai és szabályai biztosítják. Amennyiben bármilyen problémával találkozol, kérlek mindenképp jelezd az ügyfélszolgálaton.

3. Mi történik a sikeres regisztráció után?

Amennyiben az átutalásos formát választottad, kapsz egy emailt, amiben minden fontos információt megtalálsz ahhoz, hogy el tudd utalni a részvételi díjadat. Ennek beérkezése után megkereslek és megbeszélünk egy időpontot a felkészítő konzultációra.

Amennyiben a kártyás fizetést választottad, kapsz egy visszaigazoló emailt a sikeres kártyás fizetésről. Ezután megkereslek és megbeszélünk egy időpontot a felkészítő konzultációra.

Regisztráció és további információ itt

4. Miről fog szólni a felkészítő konzultáció?

Az elmúlt években azt tapasztaltam, hogy a rossz felkészülés az ilyen találkozók sikertelenségének az oka. Éppen ezért bónuszban mindeninek segítek abban, hogy a lehető legjobb kérdést, témát tudja elhozni a rendezvényre illetve segítek abban, hogy megfelelő módon tudja azt előadni a többieknek. Ez a felkészítő konzultáció Skype-on fog történni és kb. 30 perc elegendő rá. A sikere fizetés után egyeztetni fogunk erre egy időpontot.

5. Hogyan fog zajlani a nap?

Mindenkinek lesz egy meghatározott időkerete. A létszámtól függő ez az időtartam. De ami biztos, hogy a VIP jegyet váltóknak hosszabb lesz az az idő, amit arra tud felhasználni, hogy ötleteljünk az üzleti kihívásán.
A nap elején ráhangoló, bizalomépítő feladatok lesznek, hogy mindenki összhangba kerüljön. Átvesszük a Brainstorming szabályait és menetét. Utána pedig szépen mindenki előadja a témáját és gyűjtjük az ötleteket. Természetesen én azért leszek ott, hogy egyrészt ötleteljek, másrészt pedig koordináljam a napot és betartassam a szabályokat.

Regisztráció és további információ itt

6. Tényleg visszakapom a pénzem, ha nem volt eredményes számomra ez a nap?

Igen! Van az úgy, hogy szolgáltatóként hibázunk. Valamit elrontunk. Nem pont úgy történik, ahogy azt a vevő elképzeli. Még akkor is, ha mindent megteszünk és a legjobb szándékunk szerint járunk el.
Viszont ilyenkor szerintem az a minimum, hogy tiszteletteljesen és kérdezés nélkül visszaadjuk az ügyfél pénzét.
Éppen ezért van az, hogy ha eljössz a Brainstorming Day-re és úgy érzed, hogy nem azt kaptad ezen a napon, amit ígértem, akkor jelzed a nap végén és 2 napon belül visszautalom számodra a részvételi díjat.
Persze szolgáltatóként ilyenkor az a legjobb, ha elmondják nekünk, hogy mi volt a gond, hogy ebből tanuljunk és legközelebb sokkal jobb szolgáltatást tudjunk nyújtani. De ez tényleg hab a tortán.

Dönts gyorsan, mert már csak keddig tudsz regisztrálni!
Siess, mert fogynak a helyek!

Regisztráció és további információ itt

bd-180620-index-facebook-kiemeleshez-kep.png

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletimodellek.blog.hu/api/trackback/id/tr6714033808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

Sánta Csaba profil kép

Sánta Csaba

vállalkozásfejlesztő tanácsadó, tréner
a Segítség, vállalkozó lettem! könyv szerzője

Azért dolgozom, hogy a Vállalkozók olyan könnyen tudják MEGVALÓSÍTANI az üzleti céljaikat, mint amilyen könnyen megálmodták azokat.

Könyv: Segítség, vállalkozó lettem!

003mockup-tiny.png

Olvasd el az első könyvemet, ami a vállalkozói életmódhoz ad egy szuper keretrendszert.

Ebből a könyvből megtudhatod, hogyan

  teremts egyensúlyt a vállalkozói életmód 3 aspektusa között

  működtesd a vállalkozás 7 alapterületét

  turbózd fel a teljesítményedet 15 emberi terület tudatos alkalmazásával

Érdekel ez a könyv

Letölthető tudásanyag

ÜME 1X1 INGYENES TUDÁSANYAG

Alapvető lépések egy üzleti modell kialakításához!

Az első magyar nyelvű ingyenes tudásanyag üzleti modell építés témakörében.

LETÖLTÉS

12 amatőr üzleti tervezési hiba

Tudod mi az a 12 AMATŐR HIBA, amit a vállalkozók elkövetnek a stratégiai tervkészítés során?

Ismerd meg a gyakori hibákat, hogy gyorsan és könnyedén tudj hatékony stratégiai terveket összeállítani.

LETÖLTÉS

Lájkold a Facebook oldalt!

Kapcsolat:

Mail1.png
+36-30-474-2449

Mail1.png Facebook alt 1.png Twitter NEW1.png Pinterest alt1.png YouTube1.png

süti beállítások módosítása