kép forrása: flickr
Ha több célcsoportot határoztál meg, akkor érdemes az értékajánlatodat is rászabni az egyes ügyfélcsoportokra, még akkor is, ha vannak átfedések, vagy összefüggések. Hiszen csak így tudsz olyan ellenállhatatlan ajánlatot adni nekik, amiért egyrészt…
Április hónapra azt tűztem ki célul, hogy néhány hasznos gondolattal látlak el téged az ÉRTÉKAJÁNLAT témakörében.
Nagyon egyszerűen megfogalmazva a vállalkozó szemszögéből az a termék vagy szolgáltatás, amit el akar adni a vevőnek. Azonban az üzleti modell építés…
Majdnem mindnyájan tapasztaltuk már ezt az érzést életünk során. A kiemelkedően sikeres emberek az átlagosnál gyakrabban tapasztalják a „flow” magával ragadó érzését.
Ebben a tudatállapotban - ami egyébként az emberi cselekvés és produktivitás legmagasabb állapota -…