Jobs fokozni kezdte a feszültséget: közölte a közönséggel, hogy három forradalmian új terméket is be fog mutatni. Az elsőről annyit elmondott, hogy nagyképernyős, érintésvezérelt iPod. Erre a közönség szórványos tapssal válaszolt. Mire Jobs továbbment, mondván, hogy a második termék egy forradalmian új telefon. A közönség ünnepelte a bejelentést. A harmadik, folytatta Jobs, egy áttörést jelentő internetes kommunikációs eszköz. Ennél a pontnál a nézőtéren helyet foglalók hátradőltek, és arra vártak, hogy megtekinthessék a termékek jellemzőit, esetleg láthassanak néhány demót a három új készülékről - de az igazi bejelentés valójában még hátra volt. Jobs így folytatta:
Tehát három dolog: nagyképernyős, érintésvezérelt iPod, egy forradalmian új telefon és egy áttörést jelentő internetes kommunikációs eszköz.
Egy iPod, egy telefon és egy internetes eszköz. Egy iPod, egy telefon - értitek már? Nem három különböző készülékről beszélek. Hanem egyetlen készülékrő, amit iPhone-nak kereszteltünk el!
A közönség szinte megőrült, és Jobs ismét zsebre tehetett egy sikeres termékbemutatót, ami csak még jobban megerősítette az Apple helyét a világ leginnovatívabb cégei között.
Ez egy idézet GALLO, CARMINE: Steve Jobs a prezentáció mestere - Hogyan legyünk õrülten hatásos elõadók című könyvéből, melyet a HVG-nél tudtok megvásárolni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.