Biztos te is jártál már IKEA-ban vagy a McDonald's-ban, ahol úgy vásárolod meg az üdítőt, hogy egyszer fizetsz, megkapod az üdítős poharat és annyiszor töltöd meg, amennyiszer akarod.
Micsoda zseniális ötlet! De vajon ez máshol is működik?
Ezt én is ki akartam próbálni. Így amikor megalkottam az Üzleti Modell Építés Alapjai előadást és azon gondolkoztam, hogy milyen bónuszt adjak hozzá, mert ugye bónuszt mindig adunk az ajánlat mellé, szóval amikor ezen gondolkoztam akkor beugrott ez a zseniális megoldás.
Milyen szuper lenne, hogy ha valaki eljön a programra, és utána bármikor visszajöhetne újból és újból anélkül, hogy ismételten fizetne.
És a gondolatot tett követte.
Szóval a mai napig úgy tudtok eljönni az előadásra, hogy csupán egyszer fizettek érte és bármikor vissza tudtok érte jönni.
Oké, de ez miért lehet jó a résztvevőknek, ha újból és újból visszajönnek?
1.) Biztos te is jártál már úgy filmmel, könyvvel, hogy amikor újra megnézted, elolvastad, akkor sokkal több mindent vettél észre benne. Hiszen már a fő vonalat ismerted, ezért tudtál a részletekre figyelni és így az aproságok sem kerülték el a figyelmedet.
2.) Ezek a programok nem csak a tanulásról, hanem a kapcsolatépítésről is szólnak így újabb és újabb embereket, résztvevőket tudnak megismerni, akik ugyanolyan fontosnak tartják, hogy fejlesszék a vállalkozásukat.
3.) Gyakorlat teszi a mestert. Mivel az előadás második fele szinte csak gyakorlatról szól, így az ismétléssel újabb és újabb tapasztalatot tud szerezni aki eljön.
Még mindig nagyon nagyon kedvezményesen lehet jelentkezni a február 24-i Üzleti Modell Építés Alapjai előadásra.
Fizess kevesebbet és gyere el többször!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.