Tréninget akarsz tartani? Szeretnél kitűnni vele? Színvonalat akarsz? Ebben is tud segíteni az üzleti modell építés. Kövesd a modell 9 elemét és biztos minden rendben lesz.
Nézzük, hogyan lehet lefordítani a kilenc elemet a tréning témakörére:
1. Ügyfélszegmens
Kinek tartod a tréninget? Milyen jellemzőkkel bírnak? Milyen problémákkal küzdenek? Mi foglalkoztatja őket?
2. Értékajánlat
Miről fog szólni a tréning? Mi fog vele történni? Mit fog neki adni a tréning? Mivel lesz több, mint előtte?
3. Csatornák
Hol fogja megismerni a tréninget? Hogyan tud jelentkezni? Mi történik vele a tréning előtt? Hogyan ad neked információkat? Mi történik vele a tréning után? Mitől lesz élmény számára a tréning? Saját csatornákat és/vagy mások csatornáit használod?
4. Ügyfélkapcsolatok
Hogyan tartod a tréning után a résztvevőkkel a kapcsolatot? Milyen kapcsolattartást igényelnek? Online vagy offline?
5. Bevételi források
Milyen árat alakítasz ki a tréningre? Mennyire lesz összehasonlítható? Van-e választási lehetősége az árak, csomagok között?
Milyen bevételi forrásaid lesznek a tréningdíjon kívül?
6. Erőforrások
Milyen tudásra van szükség a tréning megtartásához?
Milyen felszerelésre, helyszínre, tárgyakra van szükséged?
Kapnak jegyzetet, felszerelést a résztvevők?
Kellenek-e emberek, segítők, asszisztencia, a tréning levezényléséhez?
Van-e megfelelő pénzügyi háttered, tőkéd, a megszervezéshez, megtartásához?
7. Kulcstevékenységek
Mi kell tenni ahhoz, hogy megismerd a célpiacod igényeit?
Hogyan állítod össze a tréning tartalmát?
Szükséges előszervezés? Szükséges meghirdetni? Szükséges nyilvántartást vezetni a tréningekről?
Mit kell megtenni a tréning előtt?
Mit kell megtenni a tréning után?
8. Partnerek
Szükség van-e külső oktatóra?
Külső helyszínen lesz megtartva?
Kik segítenek tájékoztatni a célpiacodat?
9. Költségstruktúra
Milyen költségek vannak, amik nem függnek a tréning résztvevőinek számától?
Milyen költségeid merülnek fel közvetlenül egy-egy résztvevővel kapcsolatosan?
Sikeres tréningeket kívánok!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.