A modellünk középpontjában az értékajánlat áll. Sokszor elbizonytalanodnak a vállalkozók, hogy mi is kerüljön ide. A konkrét termék és szolgáltatás, vagy az, ahogyan az ügyfél azt értelmezi.
Mi a termékeinket és a szolgáltatásainkat látjuk, azok előnyét és fantasztikus értékeit, az ügyfél pedig azt keresi, hogy mi jó neki ebben.
Ez olyan, mintha ugyanannak az érmének a két oldaláról beszélünk.
Ám még így is, teljesen hamis képünk van nekünk is és az ügyfélnek is erről. Lehet, hogy az az érték az ügyfél szempontjából, hogy mi pontosak vagyunk? Vagy épp gyorsak? Vagy épp körültekintőek? De mi van, ha épp attól fogja ő erősnek, vagy magabiztosnak érezni magát! Vagy épp így tud kitűnni és győztes lenni. Lehet, hogy egy ház nem is azt szolgálja, hogy lakjunk benne? Vagy egy cipő, hogy járjunk benne?
De gondolhatnánk Nagy Feró egyik klasszikussá vált mondatára, hogy "lehet, hogy én nem tudok énekelni, de én vagyok a Nagy Feró". Vagyis egy énekesnek sem az az értékajánlata, hogy tud énekelni, szórakoztatni?
Lehet, hogy ennek az éremnek nem is két oldala van?
Ti mit gondoltok erről?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.