Üzleti modellünk 3. eleme a csatornák. Amikor a csatornákat tervezzük, gyakorlatilag azon dolgozunk, hogy milyen módon lesz a teljesen ismeretlen ügyfélből törzsvásárló, visszajáró ügyfél. Sőt, olyan ügyfél, aki még tovább is ajánl minket. A csatornáknak jól megtervezett és összehangolt rendszerként kell működniük ahhoz, hogy a lehető legjobb eredményt érjük el. Ehhez ismernünk kell az ügyfeleinket, és ismernünk kell az ő igényeiket. Csak ezután tudjuk kiépíteni hozzájuk a megfelelő csatornákat, és persze utána működtetni.
A mai bejegyzésben a rendszer kiépítéséhez és működtetéséhez ajánlok, egy nagyon jó kis alapkönyvet.
Az írója 12 egymást követő évben
"a világ legsikeresebb üzletkötőjeként"
bekerült a Guinness világrekordok könyvébe.
És nem is akármilyen piacon dolgozott. Autókereskedőként nem volt alkalma arra, hogy napi, heti, vagy havi szinten találkozzon vevőivel. Mégis, amikor újra autót akartak venni, ő jutott az eszükbe. Hogyan tudta ezt elérni?
A könyvben kendőzetlenül mutatja be a munkáját, vagyis beláthatsz a színfalak mögé. Mit csinált, és miért úgy csinálta.
Egészen az alapoktól, indul.
Hogyan kutatod fel az ügyfeleket?
Hogyan éred el, hogy hozzád menjenek?
Hogyan mutatod be neki az értékajánlatodat?
Hogyan győzi meg magát az ügyfél, hogy neki kell az adott termék/szolgáltatás?
Hogyan lehet azt elérni, hogy a két vásárlás között is benne maradj az ügyfél fejében?
Készülj arra, hogy ha belekezdesz, nem fogod tudni lerakni.
A könyv a Bagolyvár kiadásában jelent meg.
Tőlük meg is tudod rendelni: Joe Girard - Hogyan adjunk el bármit bárkinek
Ha kiolvastad kérlek küldj visszajelzést, mi volt a kedvenc részed a könyvben, illetve mi az, ami a legnagyobb felismerés volt a könyv hatására.
Jó olvasást kívánok!
Csaba
LÜMÉ
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.