Biztos te is foglalkozol a pénzügyekkel. Biztos neked is fontos, hogy az alkalmazottaid munkaügyi papírjai rendben legyenek. Biztos figyelsz arra, hogy jó árréssel értékesítsd a termékeidet, szolgáltatásaidat. Biztos te is törekszel arra, hogy jó kapcsolatot ápolja ügyfeleiddel vevőiddel. És persze ezerrel tolod a marketinget. :)
Azonban mi van akkor, ha az egész vállalkozás koncepciója, ötlete már nem jó?
Honnan tudhatod meg, hogy ez a koncepció milyen?
Természetesen az üzleti modelledből. Azonban általában ez úgy történik - pláne ha nincs üzleti modelled -, hogy csak hosszútávon derül ki a koncepció hiányossága, amikor már olyan szépen fel van építve, ki van találva minden.
Ha átlátható, leírt üzleti modelled van, akkor is kiderülhet, hogy ez így ebben a formában nem működőképes, de akkor meg van a lehetőséged dönteni. Hogy másként csinálod!
Többek között erről is beszél Wolf Gábor legújabb, az üzleti modellekről és stratégiákról szóló videójában.
(Csak halkan: Vagyis hiába szuper jó a marketinget, ha a modelled életképtelen.)
Te sem akarsz tovább várni?
Te is életképes modellt akarsz?
Kérj konzultációs időpontot.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.