Hiszem, hogy a kis és középvállalkozások fejlődésének a plafonja mindig maga a vállalkozó. Ha ő képes és hajlandó szellemiekben, tudásban is fejlődni, akkor a vállalkozása követni fogja őt és talán eljön a pillanat, amikor ez a fejlődési folyamat már nem tőle fog függeni.…
A mai posztban egy érdekes modellt szeretnék bemutatni. Azt már érzékeljük, hogy a közösségnek egyre nagyobb szerepe van az értékteremtésben. Hiszen könnyebben elfogadnunk és kedvelünk egy szolgáltatást, terméket, filmet, zenét, ha az ismerőseink barátaink, a véleményvezérek…
Az üzleti sikereink alapja, ha képesek vagyunk belelátni ügyfeleink fejébe.
A mai bejegyzés ezt a módszert mutatja be videó formában.
Nem kell megijedni attól, hogy a videó angol nyelvű. Mivel Jeannel rajzol a videó közben, így nagyon könnyű megérteni a módszer lényegét.