Úgy néz ki, hogy most a zeneipar szolgáltatja a jó kis példákat, múlt héten a Boggie - Parfüm klipje most meg itt egy újabb remek példa.
Végre a sok sírás után valaki keresett megoldást is arra, hogyan jutassa el a zenéjét nagyon sok emberhez. (És itt most a zenét helyettesítsd be a saját termékeddel.)
Remélem megvan neked is, hogy micsoda zseniális modellel terjed Pharrel Williams - Happy című zenéje.
Egyszerű. A zene ingyen van, csak csinálj hozzá klipet.
Ha nézitek az üzleti modell 4. elemét (ügyfélkapcsolatok), akkor ez pont oda illik. Ezt hívják úgy, hogy
KÖZÖSEN ALKOTOTT ÉRTÉK!!!
Ez olyan élmény az ügyfeleidnek, ami egy életre szól, és szerinted hány embernek mesélik el, hogy ők szerepeltek abba a bizonyos klipben.
A budapesti verzió:
Mellesleg ugye megcsinálták a világ első 24 órás klipjét is, de van belőle 12 és 1 órás verzió is, és szerintem a zene se rossz. :)
Elég szép csokor az innovatív, egyedülálló megoldásokból.
Te hogyan tudnál az ügyfeleiddel ugyanilyen közösen alkotott értéket létrehozni?
Vagy írd meg kommentben, hogy a te iparágadban miért nem működne ez?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.