Emberi lényekként az érzelmeink és a hangulatunk határozza meg azt, hogy éppen miről "gondoljuk" azt, hogy szimpatikus vagy meggyőző, és mi az, ami visszataszító vagy épp megbízhatatlan.
Az érzelmeinkre nem csak a tettek, hangok, a formák vagy épp az illatok hatnak, hanem természetesen a színek is.
Ebben az infografikában azt szedték össze, hogy az egyes színek milyen gyakorisággal szerepelnek a brandeknél, illetve hogy milyen területeken ajánlott vagy épp kerülendő az adott szín.
Nézd meg, hogy az általad használt színek megfelelőek-e a te iparágadnak.
Vagy ha most gondolkozol a színeid megválasztásában, akkor érdemes olyat választani, ami az adott területen pozitívan hat az ügyfeleidre.
Forrás: http://www.columnfivemedia.com
Első kép forrása: pixabay
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.