A díjazás ereje

3893586483_c3de2fd6e7_b.jpgfotó forrása: flickr

Biztos te is olvastad azt a korábbi bejegyzést, amiben arról írtam, hogy az üzletimodellek blog liebster díjat nyert.

A díjakat, kitüntetéseket és egyéb elismeréseket tudatosan be lehet építeni az üzleti modelled három részébe is, azért, hogy minél eredményesebb legyen a vállalkozásunk.

1. rész: Értékajánlat

minősített webshop.jpgAz első lehetőség, hogy az értékajánlatunk erejét úgy növeljük, hogy törekszünk arra, hogy termékünk vagy szolgáltatásunk valamilyen elismerést, díjat kapjon. 

Ezzel ki tudunk tűnni a versenytársaink közül és a vevő fejében egy magasabb pozíciót tudunk elfoglalni.

Hiszen ki ne szeretne egy díjnyertes szoftvert vagy terméket használni?

Te melyik webshopból szeretnél rendelni, amin szerepel a MINŐSÍTETT WEBSHOP kifejezés, vagy sem?

Nő a bizalom az ügyfelekben és természetesen erős hírértéke is lehet egy ilyen eseménynek.

A te iparágadban milyen díjakat osztanak?
Melyiktől lenne a szolgáltatásod értékesebb a vevő szemében?

Hogyan tudnád ezt felhasználni az értékajánlatod fejlesztésében?


2. rész: Csatornák

NCAP_5_star_logo.jpgfotó forrása: carseatblog.com

A csatornák második szakaszában is érdemes felhasználni az elismeréseinket, független szakértői véleményeket, hiszen ezzel tudjuk a vevőink értékélését segíteni.

Tehát minden marketing kommunikációban, ajánlatban fel tudjuk tüntetni, hogy az elmúlt években milyen elismerésekben vagy díjakban részesültünk, vagy versenyeken vettünk részt.

Te összeszedted már, hogy milyen sikereidet használod a kommunikációdban?

pl. az autók törésteszt eredményei ilyenek
- a csomagoláson feltüntett "BIO" felirat
- az Oscar díjak száma egy film esetén
- az év pincészete 2014


3. rész: Vevőkapcsolatok

4296329078_25dc660298_b.jpgfotó forrása: flickr

Nem csak mi kaphatunk díjakat, hanem adhatunk is.
Elismerhetjük ügyfeleinket, adhatunk nekik tanúsítványt, bizonyítványt és egyéb elismeréseket, amit weboldalán, vagy az üzletében ki tud tenni és emelheti a saját értékajánlatának értékét. Ezek lehetnek vicces dolgok is, ugyanakkor létrehozhatunk egész komoly, nívós elismeréseket is, nagy felhajtással, akár sajtómegjelenéssel is.

Ezzel a kitüntetett figyelemmel a vevőink szívesebben támogatják céljainkat, és magasabb vásárlási élményt tudunk nekik nyújtani.

Te díjazod a vevőidet?
Ha nem, akkor mivel tudnád elismerni őket teljesítményük vagy hűségük jeléül?

Láthatod, hogy a lehetőségek tárháza végtelen, már csak a döntéseden múlik, hogy hol használod a díjazás erejét. Ráadásul ebben a bejegyzésben nem is esett szó ennek bevételnövelő hatásáról. 

Sikeres vállalkozást kívánok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletimodellek.blog.hu/api/trackback/id/tr456542867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

Sánta Csaba profil kép

Sánta Csaba

vállalkozásfejlesztő tanácsadó, tréner
a Segítség, vállalkozó lettem! könyv szerzője

Azért dolgozom, hogy a Vállalkozók olyan könnyen tudják MEGVALÓSÍTANI az üzleti céljaikat, mint amilyen könnyen megálmodták azokat.

Könyv: Segítség, vállalkozó lettem!

003mockup-tiny.png

Olvasd el az első könyvemet, ami a vállalkozói életmódhoz ad egy szuper keretrendszert.

Ebből a könyvből megtudhatod, hogyan

  teremts egyensúlyt a vállalkozói életmód 3 aspektusa között

  működtesd a vállalkozás 7 alapterületét

  turbózd fel a teljesítményedet 15 emberi terület tudatos alkalmazásával

Érdekel ez a könyv

Letölthető tudásanyag

ÜME 1X1 INGYENES TUDÁSANYAG

Alapvető lépések egy üzleti modell kialakításához!

Az első magyar nyelvű ingyenes tudásanyag üzleti modell építés témakörében.

LETÖLTÉS

12 amatőr üzleti tervezési hiba

Tudod mi az a 12 AMATŐR HIBA, amit a vállalkozók elkövetnek a stratégiai tervkészítés során?

Ismerd meg a gyakori hibákat, hogy gyorsan és könnyedén tudj hatékony stratégiai terveket összeállítani.

LETÖLTÉS

Lájkold a Facebook oldalt!

Kapcsolat:

Mail1.png
+36-30-474-2449

Mail1.png Facebook alt 1.png Twitter NEW1.png Pinterest alt1.png YouTube1.png

süti beállítások módosítása