Ma ünnepli az a fiatalember a születésnapját, aki igazán tudja hogyan kell citromból limonádét csinálni, hogyan kell a hátrányunkat előnnyé formálni. Tartásával, demonstrációjával, előadásaival milliókat motivál a világban, erőt adva azokra a pillanatokra, amikor az ember…
A GYAKORNOK angol verziójában a jelöltek azt a feladatot kapták, hogy tervezzenek egy ruhadarabot, és az egyik csapatnak támadt egy remek ötlete és egy pólót az alábbi felirattal láttak el: "Buy This T-shirt." (Vedd meg ezt a pólót.) Bármelyik üzletember azonnal látja mi a baj…
#1. Így terveztek ti 2014-ben (1. rész) Októberben végzett vállalkozói tervezési szokásokról szóló kutatásom első része, amiben a számszerűsíthető eredményeket mutatom meg. #2. A több célpiaccal bíró üzleti modell A bejegyzésben szereplő Steve Blank a google keresőjén…
Ezen a héten többször is közönség előtt szerepelhettem. HÉTFŐ ESTE: ÖkoFarmer üzleti modell Miután megismerkedtünk a Réthy Fashion eddig elért eredményeivel, az volt a résztvevők feladata, hogy az üzleti modell vászon segítségével a használt farmerokból új ruhákat…
Steve Blank a google keresőjén keresztül bemutatja, hogy hogyan is módosul a modellünk, ha egy termékünkhöz, szolgáltatásunkhoz több célpiacot is hozzárendelünk. A példa segítségével könnyen érthetővé válik, miért és hogyan adja ingyen a google a keresőjét. Fontos azt is…
Ma van a születésnapja Dale Carnegie-nek. Jöjjön most tőle 10 sikertipp: 1. Kockáztass! Az egész élet egy nagy lehetőség! Általában az jut a legmesszebbre, aki hajlandó és mer cselekedni. A biztos dolog csónakja soha nem jut messzire a parttól. 2. Lángoló lelkesedés, józan…
Vannak dolgok, amikről bánom, hogy lemaradtam.Bánom, mert nem volt merszem lépni.És amikor végre felszívtam magamat és döntöttem, hogy oké elmegyek, megcsinálom, bevállalom..... már elmúlt a lehetőség. Lemaradtam róla.Elkeseredtem. És akkor milyen következtetésre…
Októberben végeztem egy kis kutatást (nem reprezentatív) a vállalkozók tervezési szokásával kapcsolatosan. Az első részben a számszerűsíthető eredményeket mutattam be, ebben a második részben pedig azokat a kérdéseket nézzük meg, amik már a gondolatok, meglátások,…
Októberben végeztem egy kis kutatást (nem reprezentatív) a vállalkozók tervezési szokásával kapcsolatosan. Elsőként a számszerűsíthető eredményeket mutatom meg, a második körben pedig azokat, amik már a gondolatok, meglátások, elvárások, problémák körébe tartoznak. Ebben…
Nemrég vettem észre egy érdekes dolgot, ami miatt sok cégvezető nem csinál terveket és inkább azt mondja, hogy a tervezés felesleges időpocsékolás. Pedig ha őszinték lennének magukhoz, mindez másként lenne.