Adott egy fejlesztőjátékokat forgalmazó webáruház ötlete.
Fejlesztőjáték használatával, a játék gyakorlásával hozzájárul a gyermek testi, lelki fejlődéséhez. Pl. Tesloff játékok, Haba stb.
Ehhez építünk közösen egy modellt.
Már a korábbi bejegyzésekben beszéltünk a webáruház céljáról (#1), célpiacáról (#2) és az értékajánlatról (#3).
* * * *
#4. lépésben térjünk rá az elosztási csatornákra
Onnan induljunk ki, hogy honnan szerzi az ügyfeleit a webáruház, hogyan szolgálja ki őket, és jussunk el egészen odáig, hogy mit nyújt az ügyfélnek a kiszolgálás/kiszállítás után.
Ha a korábbi bejegyzések hozzászólásait elolvastad, akkor már abból is ki tudsz indulni, de azon felül is kíváncsi vagyok az ötleteidre.
Te hol és hogyan gyűjtenéd a vásárlókat?
Milyen formában, felületen szolgálnád ki az ügyfeleket?
Mi lenne az a plusz, amit a kiszolgálás mellé adnál?
Mit nyújtanál a vásárlás után?
Milyen kiszolgálási élményt lehet elérni az ügyfélnél és hogyan?
Ötleteljünk közösen!
Neked milyen válaszaid vannak a fenti kérdésekre?
Írd meg a hozzászólásoknál!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.