Adott egy fejlesztőjátékokat forgalmazó webáruház ötlete.
Fejlesztőjáték használatával, a játék gyakorlásával hozzájárul a gyermek testi, lelki fejlődéséhez. Pl. Tesloff játékok, Haba stb.
Ehhez építünk közösen egy modellt.
Már a korábbi bejegyzésekben beszéltünk a webáruház céljáról (#1), célpiacáról (#2), az értékajánlatról (#3) és az elosztási csatornákról (#4).
* * * * *
#5. lépésnél az ügyfélkapcsolatokról beszéljünk
Az ügyfélkapcsolatok működtetésének 3 célja van:
1. - az ügyfelek számának növelése
2. - az ügyfél megtartása
3. - a kosárérték növelése
Továbbá fontos, hogy olyan érzelmi kapcsolatot alakítsunk ki velük, ami növeli az ügyfél elégedettségét. Ilyenkor érdemes a kétirányú kommunikációra, vagyis tőlük is gyűjthetünk be információkat.
Te mit tudsz elképzelni, ezt egy ilyen webáruház milyen módszerekkel tudja elérni?
Ötleteljünk közösen!
Neked milyen válaszaid vannak a fenti kérdésekre?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.