Adott egy fejlesztőjátékokat forgalmazó webáruház ötlete.
Fejlesztőjáték használatával, a játék gyakorlásával hozzájárul a gyermek testi, lelki fejlődéséhez. Pl. Tesloff játékok, Haba stb.
Ehhez építünk közösen egy modellt.
Már a korábbi bejegyzésekben beszéltünk a webáruház céljáról (#1), célpiacáról (#2), az értékajánlatról (#3), az elosztási csatornákról (#4), az ügyfélkapcsolatokról (#5), a bevételi forrásokról (#6),erőforrásokról (#7), és a kulcstevékenységekről (#8)
* * * * * * * * *
#9. fázis, a kulcspartnerekről
A kulcspartnerek azok a külső vállalkozások, akik vagy erőforrásokat adnak át nekünk, vagy kulcstevékenységeket végeznek el helyettünk és lecserélésük fájdalmas és nehézkes, illetve akik közvetlenül befolyásolják vállalkozásunk értékteremtő képességét.
Szerinted a webáruházunknak milyen kulcspartnerei lehetnek?
Kik azok a partnerek, akik nem kulcspartnerek?
Ötleteljünk közösen!
Neked milyen válaszaid vannak a fenti kérdésekre?
Írd meg gondolataidat hozzászólásban!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.