Adott egy fejlesztőjátékokat forgalmazó webáruház ötlete.
Fejlesztőjáték használatával, a játék gyakorlásával hozzájárul a gyermek testi, lelki fejlődéséhez. Pl. Tesloff játékok, Haba stb.
Ehhez építünk közösen egy modellt.
Már a korábbi bejegyzésekben beszéltünk a webáruház céljáról (#1), célpiacáról (#2), az értékajánlatról (#3), az elosztási csatornákról (#4), az ügyfélkapcsolatokról (#5), a bevételi forrásokról (#6),erőforrásokról (#7), kulcstevékenységekről (#8) és a kulcspartnerekről (#9)
* * * * * * * *
#10. fázis, a költségekről
A költségek között érdemes megvizsgálni, hogy milyen változó és fix költségeink vannak. Valamint azt is, hogy az egyes költségnemek milyen arányban vannak egymással.
Vizsgálhatod azt is, hogy milyen egyszeri költségek és milyen rendszeresen jelentkező költségeink vannak.
Szerinted ez hogyan alakul egy fejlesztőjátékokat forgalmazó webáruháznál?
Szerinted mik azok a rejtett költségek egy webáruháznál, amire a legtöbben nem gondolnak?
Ötleteljünk közösen!
Neked milyen válaszaid vannak a fenti kérdésekre?
Írd meg gondolataidat hozzászólásban!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.