Biztos benned is megfordult már az a gondolat, egy rosszabb időszak közben vagy a csökkenő bevételi adatok láttán, hogy mi lenne, ha inkább olcsóbban adnád a termékedet vagy a szolgáltatásodat, mert akkor biztos többen jönnének, többet vásárolnának és visszaállna a bevételi szint a cégedben.
Biztos ez a jó megoldás? Vagy van más út is?
Ebben az hanganyagban elmondom, hogy miért csapda ez a megközelítés és mutatok két olyan megoldást, amivel elkerülheted az árcsökkentést.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.