Az első részben megtervezted, hogy hol tudsz kapcsolatba lépni a megfelelő célcsoporttal. Már csak azt kell eldöntened, hogy mit és milyen módon közölsz vele ahhoz, hogy értékessé és érdekessé válj a számára. Nézd meg milyen eszközeid vannak erre és mit kell tegyél.
Eszközök
- referenciák
- véleményvezérek értékelése
- tesztek eredményei
- kutatási eredmények
- vevői vélemények
- termékminta
- kóstolás
- díjak, elismerések, tanúsítványok
- ajánlás
- pontosság
- gyorsaság
- hatásmechanizmus
- „bio” – „zöld” - környezetvédelem
- távolság
- rugalmasság
- milyen régóta van a piacon
- kapacitás
- felszereltség
- mennyire teljeskörű a szolgáltatás
- választék
- specialitás
- személyre szabhatóság
Feladat
Határozd meg, mi alapján lesztek értékesek egymás számára?
a) Hogyan tudod meg, hogy az az ügyfél számodra ideális? Milyen információkra van szükséged róla, tőle?
b) Hogyan tudja meg az ügyfél, hogy ideális vagy számára? Milyen információkra van szüksége rólad, tőled?
c) Ezeket az információkat milyen módon adod át neki és milyen módon kapod meg tőle?
Tetszett a bejegyzés? Nyomj egy lájkot!
Szólj hozzá, írd meg a véleményedet a hozzászólásoknál. Köszönöm!
Ez a bejegyzés a decemberi 31-napos KIHÍVÁS keretén belül született. Amennyiben neked is van kérdésed az üzleti modell építéssel kapcsolatban és választ szeretnél kapni rá decemberben, írd meg a hozzászólásoknál vagy az info@uzletimodellek.hu címre.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.