FIGYELEM - Hogyan keltsük fel a vállalkozásunk iránt? (2.rész)

16_00f.png

Az első részben megtervezted, hogy hol tudsz kapcsolatba lépni a megfelelő célcsoporttal. Már csak azt kell eldöntened, hogy mit és milyen módon közölsz vele ahhoz, hogy értékessé és érdekessé válj a számára. Nézd meg milyen eszközeid vannak erre és mit kell tegyél.

Eszközök

 016_01p.png

- referenciák
- véleményvezérek értékelése
- tesztek eredményei
- kutatási eredmények
- vevői vélemények
- termékminta
- kóstolás
- díjak, elismerések, tanúsítványok
- ajánlás
- pontosság
- gyorsaság
- hatásmechanizmus
- „bio” – „zöld” - környezetvédelem
- távolság
- rugalmasság
- milyen régóta van a piacon
- kapacitás
- felszereltség
- mennyire teljeskörű a szolgáltatás
- választék
- specialitás
- személyre szabhatóság

Feladat

 016_02p.png

Határozd meg, mi alapján lesztek értékesek egymás számára?

a) Hogyan tudod meg, hogy az az ügyfél számodra ideális? Milyen információkra van szükséged róla, tőle?

b) Hogyan tudja meg az ügyfél, hogy ideális vagy számára? Milyen információkra van szüksége rólad, tőled?

c) Ezeket az információkat milyen módon adod át neki és milyen módon kapod meg tőle?

 

Tetszett a bejegyzés? Nyomj egy lájkot!

Szólj hozzá, írd meg a véleményedet a hozzászólásoknál. Köszönöm!

Ez a bejegyzés a decemberi 31-napos KIHÍVÁS keretén belül született. Amennyiben neked is van kérdésed az üzleti modell építéssel kapcsolatban és választ szeretnél kapni rá decemberben, írd meg a hozzászólásoknál vagy az info@uzletimodellek.hu címre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletimodellek.blog.hu/api/trackback/id/tr368173760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

Sánta Csaba profil kép

Sánta Csaba

vállalkozásfejlesztő tanácsadó, tréner
a Segítség, vállalkozó lettem! könyv szerzője

Azért dolgozom, hogy a Vállalkozók olyan könnyen tudják MEGVALÓSÍTANI az üzleti céljaikat, mint amilyen könnyen megálmodták azokat.

Könyv: Segítség, vállalkozó lettem!

003mockup-tiny.png

Olvasd el az első könyvemet, ami a vállalkozói életmódhoz ad egy szuper keretrendszert.

Ebből a könyvből megtudhatod, hogyan

  teremts egyensúlyt a vállalkozói életmód 3 aspektusa között

  működtesd a vállalkozás 7 alapterületét

  turbózd fel a teljesítményedet 15 emberi terület tudatos alkalmazásával

Érdekel ez a könyv

Letölthető tudásanyag

ÜME 1X1 INGYENES TUDÁSANYAG

Alapvető lépések egy üzleti modell kialakításához!

Az első magyar nyelvű ingyenes tudásanyag üzleti modell építés témakörében.

LETÖLTÉS

12 amatőr üzleti tervezési hiba

Tudod mi az a 12 AMATŐR HIBA, amit a vállalkozók elkövetnek a stratégiai tervkészítés során?

Ismerd meg a gyakori hibákat, hogy gyorsan és könnyedén tudj hatékony stratégiai terveket összeállítani.

LETÖLTÉS

Lájkold a Facebook oldalt!

Kapcsolat:

Mail1.png
+36-30-474-2449

Mail1.png Facebook alt 1.png Twitter NEW1.png Pinterest alt1.png YouTube1.png