HANGANYAG LETÖLTÉSE (MP3) SZÖVEG LETÖLTÉSE (PDF)
A héten olvastam egy cikket a Microsoftról a hvg.hu-n. A néhány bekezdésből álló irományból számos hasznos információt szűrtem le, ami egy kisvállalkozó számára is betartandó feladat. Ezek olyan teendők, amiket neked is el kell végezned, nem csak a nagy multiknak. De nézzük is miről szólt a cikk:
A Microsoft egyre agresszívebben próbálja a rávenni a felhasználóit arra, hogy felejtsék el a régebbi operációs rendszereket és térjenek át a windows 10-re.
Ennek újabb lépéseként legnagyobb partnereit is bevonja, hogy segítségükkel a korábbi operációs rendszereket ellehetetlenítsék.
A Windows 10-et jelenleg már több mint 200 millióan használják, és a 2017-re meghatározott cél, hogy egymilliárd eszközön fusson.
És most nézzük meg, hogy ebből a pár bekezdésből mit tanulhatunk mi kisvállalkozók:
1.) Együttműködik
Nem egyedül akarja megvalósítani a céljait. Képes stratégiai partnereket maga mellé állítani.
Neked kik a partnereid? Hajlandóak a te üzleti céljaidat szolgálni? Rá tudod venni őket, hogy együttműködjenek veled?
2.) Fejleszt
Különben hogyan lehetne az, hogy "kinyírják a Windows 7-et és 8-at."
Te mikor fejlesztettél a termékeden vagy a szolgáltatásodon?
(Ehhez egy kis szösszenet. Egyszer Kulcsár Tibor mondta, hogy nem kell félni attól, hogy egy fejlesztésünk még nem tökéletes mikor a piacra dobjuk, hiszen a Microsoft sem adott még ki úgy szoftvert, hogy az hibátlan lett volna, pedig ők értenek a szoftveríráshoz.)
3.) Megszüntet
Bátran le meri venni a termékét a kínálatból. Ha egy multinak nem éri meg az összes eddigi termékét forgalmazni, akkor vajon egy kisvállalkozónak miért érné meg?
A kínálatod melyik részét nem vásárolják, nem keresik? Minek tartod akkor készleten? Minek áll benne a pénzed?
4.) Irányítja az ügyfeleit
Nem hagyja, hogy a vevők csak úgy össze-vissza vásárolgassanak. Tesz azért, hogy azt vegyék meg tőle, amit ő akar, hogy megvegyenek.
5.) Van célja
Igen. Még a Microsoftnak is van. (2017-re meghatározott cél, hogy egymilliárd eszközön fusson a Windows 10.) Látodhatod, hogy milyen hatása van egy jó célnak a cselekvésekre. Képes még egy multit is arra, hogy összekapja magát és egyszerűen áttolja magát azon a plafonon, ami előtte van, a komfortzónán túlra, mert ott van az igazi célja.
Neked van célod? Képes olyan cselekvésekre rábírni, amit egyébként nem tennél meg? Rákényszerít arra, hogy kilépj a komfortzónádból?
6.) Van stratégiája
Nem bízza a véletlenre. Nem hiszi, hogy az a cél csak úgy megtörténik, majd "bevonzódik", hanem lépésről, lépésre halad a célja felé. (Más kérdés, hogy a Microsoft stratégiája nyerő lesz-e.)
Neked van terved, van stratégiád a célod eléréséhez?
Javaslom, hogy olvasd el és gyere ide vissza, és írd meg hozzászólásban a véleményedet és hogy mennyire tetszett ez a videó.
Nyomj egy lájkot is, hogy tudjam megnézted és tanultál belőle.
Te még mit véltél felfedezni a cikkben?
Írd meg kommentben! Köszi!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.