Ha nem ismered az ügyfeleidet részletesen, akkor felejtsd el, hogy sikeres vállalkozást építesz.
Fontos, hogy az ügyfeleidet csoportosítsd, a csoportokat tipizáld és gyűjts össze róluk minél több infót, így könnyebben tudsz nekik kommunikálni, fejleszteni, értékesíteni.
2 remek megoldást hoztam ehhez:
1. Personapp
Egy arc, a szokások, demográfiai jellemzők, szükségletek és célok.
Ennek összegyűjtésében segít a Personapp.
Itt találod: http://personapp.io/
2. MakeMyPersona
A HubSpot által készített oldalon 19 kérdés segítségével tudod elkészíteni a tipikus ügyfeled profilját.
Itt találod: http://www.makemypersona.com/
Te ismersz más oldalakat vagy megoldásokat?
Te hogyan szoktad csinálni?
Írd meg kommentben!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.