A tegnapi bejegyzésben arról írtam, hogy miért van az, hogy többet dolgozol, mégsem megy jobban a céged. Most már tudod, ha azt a módszert választod, hogy a jobb eredményekért többet dolgozol, akkor annak az alábbi következményei lesznek
- nem jut időd másra
- folyamatosan fáradtságot érzel
- kiégsz
- megbetegszel
Ahhoz, hogy kiszámíthatóvá tudd tenni az eredményeidet anélkül, hogy rengeteget dolgoznál, hogy kevesebb idő alatt jobb eredményt tudj elérni, a megfelelő időben a megfelelő dolgokat kell megtenned. Ennek meghatározásában a tervkészítés van segítségedre.
Már csak az a kérdés:
Milyen módszert és elveket kövess, hogy a legjobb tervet tudd összeállítani?
Ebben a bejegyzésben megmutatom a legegyszerűbb, a legdrágább és a leghatékonyabb megoldást is.
1. A legegyszerűbb módszer
Ha egyedül otthon, az irodádban, egy kávézóban vagy épp egy wellness hotelben saját magad leülsz és megtervezed a jövő évedet valamikor év végén, amikor eleged van a bizniszből és egy kicsit pihennél. Vagy januárban, amikor meg nagyon nehéz rávenned magad bármire. Vagy februárban, vagy márciusban, vagy valamikor.
Mert ezzel a módszerrel az a legnagyobb baj, hogy szinte soha nem készül el.
A másik probléma a legegyszerűbb módszerrel, hogy honnan tudod, hogy valóban jó tervet raktál össze. Figyeltél a tervezési elvekre és valóban segíteni fog az eredményességed javításában, valóban meg fogja szüntetni a rohanást, a káoszt és az állandó bizonytalanság érzését?
2. A legdrágább módszer
A vállalkozók egy másik csoportja a legdrágább verziót választja. Ebben az esetben hívnak egy tanácsadót, aki ismeri a módszereket, megbíznak benne és mivel egy meghatározott időpontban dolgoznak együtt, így biztosan elkészül egy jó terv. De ezzel az a gond, hogy nem olcsó mulatság. Sajnos ezt nem mindenki engedheti meg.
3. A leghatékonyabb módszer
A harmadik lehetőség a másik kettő előnyeit ötvöz. Saját magad készíted el, de egy meghatározott módszertannal, egy szakértő vezetésével, egy meghatározott időpontban és töredékébe kerül, mint ha egy tanácsadót fizetnél meg. Ilyen megoldás számodra az ÉVTERVEZŐ workshop.
MIÉRT PONT AZ ÉVTERVEZŐ?
> kisvállalkozókra szabott, több év alatt (2013 óta) kidolgozott és tesztelt módszer segítségével vezetlek végig a tervezés lépésein
> nem kell több napig dolgozni a terveden, hanem itt 1 nap elég lesz, de mégis minden benne lesz, ami ahhoz kell, hogy szervezettebb, kiszámíthatóbb vállalkozásod legyen és kiugró profitot érj el
> novemberben tartom, amikor még a karácsonyi őrület épp nem indul el, de már kellően átlátod az idei évet és le tudod vonni a tapasztalatokat
> kapsz egy saját munkafüzetet, amiben egész nap dolgozhatsz és itt tényleg lesz annyi időd, hogy mindent át tudj gondolni és úgy menj haza, hogy valóban tudod, milyen stratégiával tudod elérni jövőre a kitűzött eredményeket
> megmutatom azokat a trükköket és praktikákat, amik segítségével igazán átütő stratégiai tervet tudsz készíteni
> olyan vállalkozókat ismerhetsz meg, akiket szintén a jobb eredmények elérése vezérel
> és még személyesen is tudunk találkozni
Ilyen volt a tavalyi ÉVTERVEZŐ:
Már tudod, hogy miért érdemes az ÉVTERVEZŐT választanod. Ha kíváncsi vagy hogyan kerülhetsz be az idei 50 résztvevő közé, akkor figyeld a következő bejegyzést.
De ha már most úgy érzed, hogy te mindenképp részt akarsz venni rajta, akkor kattints ide.
Te melyik módszert használtad eddig? Magad terveztél? Terveztettél? Mi a véleményed a közös tervezésről?
Kíváncsi vagyok, te mit gondolsz. Írd meg véleményedet, válaszodat kommentben!
Nyomj egy lájkot, hogy tudjam tetszett ez a bejegyzés.
Kattints a megosztásra, hogy minél többen halljanak ezekről a karakterekről!
Kövess a Facebook-on is! Lájkold az ÜMÉ Facebook-oldalát.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.