Üzleti modellünk 3. eleme a csatornák. Amikor a csatornákat tervezzük, gyakorlatilag azon dolgozunk, hogy milyen módon lesz a teljesen ismeretlen ügyfélből törzsvásárló, visszajáró ügyfél. Sőt, olyan ügyfél, aki még tovább is ajánl minket. A csatornáknak jól megtervezett és…
Üzleti modellünk középpontjában minden esetben az ügyfél áll. Velük és az üzleti modellel működtetésével, fejlesztésével kapcsolatban számtalan költség merül fel. Nézzük meg, mik szerepelhetnek a modellünkben!Amikor az üzleti modellünk utolsó eleméhez érkezünk, a…
Célod, hogy sikeres legyél?Mestere akarsz lenni a szakmádnak?Tudod, hogy milyen úton juthatsz el oda?Tudni akarod, hogy mennyi van még hátra? Amikor meg akarunk szerezni egy tudást, amikor el akarunk sajátítani új ismereteket, akkor 4 fázison haladunk végig. Fontos tudni, hogy…