Nyerj jegyet a novemberi ÉVTERVEZŐ2018 workshopra!!!Ha téged is foglalkoztat a vállalkozásod tudatos fejlesztése, akkor te is gondolkoztál már a stratégiai tervezésen. Milyen megválaszolatlan kérdéseid vannak ebben a témában?Írd meg az alábbi linken és nyerj jegyet a novemberi…
Milyen témákat tartalmaz egy stratégiai terv?Digitálisan vagy papír alapon érdemes tervezni?Milyen részletességű legyen a terv? Ezek mind a stratégiai tervezéshez kapcsolódó gyakori kérdések.És neked milyen kérdésed van ebben a témában?Kattints a linkre, írd meg és…
Honnan tudom, hogy jó stratégiai tervet alkottam meg?Induló vállalkozáshoz hogyan lehet stratégiai tervet alkotni?Mik a legfontosabb összetevői egy sikeres tervnek? Ezek mind a stratégiai tervezéshez kapcsolódó gyakori kérdések.És neked milyen kérdésed van ebben a…
Mikor alkossuk meg az éves stratégiai tervet?Hogyan induljak el a tervezéssel?Mi van, ha nem válik be a terv? Ezek mind a stratégiai tervezéshez kapcsolódó gyakori kérdések.És neked milyen kérdésed van ebben a témában?Kattints a linkre, írd meg és…
Azért tartom meg minden évben az ÉVTERVEZŐ workshopot, hogy segítsek a kisvállalkozóknak éves stratégiai tervet létrehozni, hogy így tudatosabban és eredményesebben vágjanak bele az előttük álló üzleti évbe. Ehhez kérem most a segítséged, mert szeretnék érdekesebb és hasznosabb cikkeket készíteni…
Miért hagynád, hogy a te vállalkozásod is a tucat cégek közé tartozzon, mikor tudatosan tehetsz azért, hogy megkülönböztethető legyen és mindenki pontosan tudja, hogy melyik cégről van szó, amikor a tiédet említik? Ahhoz, hogy ez így legyen, alkotnod kell a vállalkozásodnak egy karaktert, amihez…
1. fejezet Sétálok az utcán.Nagy lyuk van előttem a járdán. Beleesek.Áldozat vagyok. NEM az én hibám, hogy beleestem.Egy örökkévalóságnak tűnik, amíg ki tudok kecmeregni. 2. fejezet Sétálok az utcán.Nagy lyuk van előttem a járdán. Úgy teszek, mintha látnám. Megint beleesek.El sem akarom hinni,…
Üres, semmitmondó, tucat, összehasonlítható, elfelejthető. Ezekkel a jellemzőkkel illethetőek azok a cégek, amik nem rendelkeznek karakterrel. Ha nem akarod, hogy a céged is ilyen kategóriába essen, akkor formálj neki tudatosan karaktert. Érdemes két alap kérdéssel indítanod, amiket már egy korábbi…
Problémák mindig vannak. A kérdés az, hogy hogyan állsz hozzájuk és milyen gyorsan jutsz el a megoldásukig. Ezen az ábrán 8 egyszerű lépésre lett lebontva, hogyan haladj végig a problémától a megoldáson át a fejlődésig. Nyilván vannak egyszerűbb és bonyolultabb helyzetek, de mindegyiknél…
Lehet, hogy az ügyfeleidben azért nem alakul ki hűség, mert nincs miért kialakulnia. Ha a vállalkozásodban nincs valami, amivel összhangot, szimpátiát találnak, akkor nem tudnak kapcsolódni hozzá. Ha nem adsz indokot az érzelmi kötődésre, akkor máshoz fognak pártolni, máshol költik el a pénzt, másik…