BŰNÖS TÉVESZME 1. rész: Tímea története

_1-vevomuvelo-4-tiny.png

A Bűnös Téveszme tudássorozat első részében Tímea történetét ismerheted meg, amiből szépen látszódni fog, hogy ha egy vállalkozó leszámol a BŰNÖS TÉVESZMÉVEL, akkor milyen látványosan tud fejlődni a vállalkozása, még akkor is, ha kezdő.
Szó lesz arról, hogy hogyan is indult el, milyen is volt a vállalkozása a felismerése előtt, mit tett azért, hogy ez megváltozzon és ma már milyen eredményei vannak az erőfeszítéseinek köszönhetően.

Hogyan számolt le Tímea a BŰNÖS TÉVESZMÉVEL és pörgette fel a vállalkozását?

"Egy félénk kezdő vállalkozóból indultam. Semmilyen vállalkozói attitűddel nem rendelkeztem. Alkalmazott voltam előtte, és mindenhonnan ellenezték a vállalkozás gondolatát is.

De döntöttem és belevágtam. Felmondtam a munkahelyemen, hogy csak a vállalkozással foglalkozhassak. Mivel már megvoltak azok az alap tanulmányaim, amikkel bele tudtam vágni a vállalkozásba, a saját márkás natúr kozmetikumok gyártásába. Kisebb vevőkört tudtam felépíteni, de nem fejlődött tovább a vállalkozásom. Felismertem, hogy valami másra is szükségem van, mint szakmai tudásra.

A Twitteren láttam az ÜMÉ posztot, és minden érdekelt, ami a vállalkozói élettel kapcsolatos. Ezért jelentkeztem, majd elmentem még egyszer, majd az évtervezőre, onnan a nyílt MMP napra és nem volt kérdés, hogy csatlakozom. Nekem egy kapaszkodó volt az MMP, és bár sokkal tapasztaltabb vállalkozók voltak a csoportban, nem éreztem magam kevesebbnek, vagy zöldfülűnek. Az MMP is irányt adott, úgy mondanám kézen fogva vezetett, mások tapasztalataiból tanulva is tudtam előre haladni.

A veled való munka során egy csomó aha élményem volt. Rendszeresen a körmömre néztél, hol tartok a feladatokkal. Az üzleti modellezés segítségével komplexebben láttam és tisztábban az irányt.

Te maximálisan támogattál, és ami nagyon fontos! Te hittél és talán még mindig hiszel bennem, hogy amit leírtunk célokat, megvalósulnak.

Vannak céljaim. Leírt céljaim. És ez nagyon fontos, eddig nem volt, sem leírva, sem ennyire tudatosan átgondolva. Nekem ez volt a kiemelkedő segítség tőled, hogy az utamon legyek. Hogy tudjam, mi felé haladok, segítettél a képességeim felismerésében.

Most saját laborom van, kizárólagos forgalmazóval kötöttem szerződést egész EU-ra. Több EU tagállamban fogják forgalmazni az általam megálmodott márkát, melyet a forgalmazóm épít fel. Az elkövetkezendő hetekben írjuk alá a szerződéseket. Nagy álmom volt a kozmetikusi Professzionális portfólió, amely végső simítás alatt van, várom a címkéket. Közben az új Herbsgarden termékeken is dolgozom.
És még nagyon sok tervem van, amiket mind megvalósítok. A program segített az önmegvalósításban, hogy elhiggyem képes vagyok rá.

Most is vannak pillanatok, amikor elakadok, de a tanultak segítségével át tudom gondolni a problémát és képzeletbeli beszélgetéseket folytatok olyankor veled.

Nagyon jó előadó vagy, nem lehet rajtad kívül másra figyelni. Egyenes vagy, megmered mondani amit gondolsz, és a végsőkig segítőkész vagy. Mindig van egy járható út, amit még nem fedeztünk fel, amikor úgy gondoltam nincs megoldás, te mindig előhúztál egy ütőkártyát a pakliból.

Természetesen a szakmai ismereteim bővítését sem fejeztem be. De ma már tudom, hogy sokkal jobban oda kell figyelni a vállalkozói ismeretekre és önmagamra ahhoz, hogy üzleti sikereket tudjak elérni."

img_8488.jpeg

Bothova Tímea

https://herbsgarden.hu/

Ez Tímea története. Szívből örülök, hogy ilyen bátran ment végig azon a fejlődési útvonalon, amit bejárt. Nagyon büszke vagyok rá. Remélem neked is bátorítást és inspirációt adott. Hiszen, ha neki sikerült, akkor neked is sikerülhet.

Ebben a sztoriban találtál már néhány utalást arra, hogy mi is ez a BŰNÖS TÉVESZME, milyen módon lehet leküzdeni. Olvashattál a vállalkozói életmód 3 aspektusáról is. Nem tudom, te hogy vagy vele, de ha ezeket nekem már a vállalkozói életem elején elmagyarázzák, akkor biztos olyan gyors tempóban fejlődök, mint Tímea.

Mi az a BŰNÖS TÉVESZME? Milyen káros következményei vannak? Mit tegyél és ne tegyél, hogy gyökeresen megváltoztasd a vállalkozásod eredményességét?

Ha felmerültek benned is ezek a kérdések és érdekelnek a válaszok, akkor menj tovább a BŰNÖS TÉVESZME tudássorozat 2. részére.

Köszönöm, hogy elolvastad az 1. részt!

BŰNÖS TÉVESZME 2. rész 

 

Ha tetszett Tímea története, akkor kattints a MEGOSZTÁS-ra.

Kövess a Facebook-on is! Lájkold az ÜMÉ Facebook-oldalát.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uzletimodellek.blog.hu/api/trackback/id/tr113854216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hirdetés

Sánta Csaba profil kép

Sánta Csaba

vállalkozásfejlesztő tanácsadó, tréner
a Segítség, vállalkozó lettem! könyv szerzője

Azért dolgozom, hogy a Vállalkozók olyan könnyen tudják MEGVALÓSÍTANI az üzleti céljaikat, mint amilyen könnyen megálmodták azokat.

Könyv: Segítség, vállalkozó lettem!

003mockup-tiny.png

Olvasd el az első könyvemet, ami a vállalkozói életmódhoz ad egy szuper keretrendszert.

Ebből a könyvből megtudhatod, hogyan

  teremts egyensúlyt a vállalkozói életmód 3 aspektusa között

  működtesd a vállalkozás 7 alapterületét

  turbózd fel a teljesítményedet 15 emberi terület tudatos alkalmazásával

Érdekel ez a könyv

Letölthető tudásanyag

ÜME 1X1 INGYENES TUDÁSANYAG

Alapvető lépések egy üzleti modell kialakításához!

Az első magyar nyelvű ingyenes tudásanyag üzleti modell építés témakörében.

LETÖLTÉS

12 amatőr üzleti tervezési hiba

Tudod mi az a 12 AMATŐR HIBA, amit a vállalkozók elkövetnek a stratégiai tervkészítés során?

Ismerd meg a gyakori hibákat, hogy gyorsan és könnyedén tudj hatékony stratégiai terveket összeállítani.

LETÖLTÉS

Lájkold a Facebook oldalt!

Kapcsolat:

Mail1.png
+36-30-474-2449

Mail1.png Facebook alt 1.png Twitter NEW1.png Pinterest alt1.png YouTube1.png

süti beállítások módosítása