Gyorsítósáv kisvállalkozóknak: Revizor

A gyorsítósáv sorozat korábbi részeiben volt már szó a hatástöbbszörözésről, a mastermind erejéről és az önfejlesztésről. A mai epizód egy szigorú, de támogató személyről szól. Ha te is olyan teljesítményt akarsz, amitől az eredményeid minden képzeleteden felül…

Szólj hozzá!

Gyorsítósáv kisvállalkozóknak: Önfejlesztés

Jobb eredményeket akarsz jövőre? Akkor taposs bele és vedd igénybe a gyorsító sávot. A mostani részben az önfejlesztésről írok. 5 tipped adok, hogy még jobb önfejlesztő legyél. A nagy cégek fejlődési plafonja a benne dolgozók tudásszintjének felel meg. Egy kisvállalkozás…

Szólj hozzá!

Gyorsítósáv kisvállalkozóknak: Mastermind

  Kisvállalkozóként sokszor nincs lehetőségünk alkalmazottak és tanácsadók hadát igénybe venni. Azonban mégis lehet egy saját tanácsadó testületünk, akik segítenek ötleteikkel, meglátásaikkal, tapasztalataikkal, figyelmeztetnek vagy biztatnak. Ez a mastermind. Szeretnél te is…

Szólj hozzá!

Gyorsítósáv kisvállalkozóknak: Hatástöbbszörözés

Elgondolkodtál már azon, hogy vajon miért van az, hogy egy pop énekes sokkal több pénzt keres, mint egy tanár? Egyszerű a válasz. A fizetésük közötti eltérés a hatástöbbszöröző képességük közötti különbséggel magyarázható. Ez az egyik legjobb eszköz, ha gyorsítani…

Szólj hozzá!

FIGYELEM - Hogyan keltsük fel a vállalkozásunk iránt? (2.rész)

Az első részben megtervezted, hogy hol tudsz kapcsolatba lépni a megfelelő célcsoporttal. Már csak azt kell eldöntened, hogy mit és milyen módon közölsz vele ahhoz, hogy értékessé és érdekessé válj a számára. Nézd meg milyen eszközeid vannak erre és mit kell…

Szólj hozzá!

FIGYELEM - Hogyan keltsük fel a vállalkozásunk iránt? (1.rész)

Bizonyára te is elgondolkoztál már azon, hogy mit is lehetne tenni, hogy még többen figyeljenek a cégedre. Ezt 3 egyszerű lépéssel el tudod érni.  Először is határozd meg, hogy kiknek a figyelmét akarod megragadni (célcsoport), utána azt is fontos tudatosítanod, hogy mi az,…

Szólj hozzá!

A legfontosabb ügyfelek

  Minden cég a vevőkből él. Éppen ezért az üzleti modell fejlesztés első lépése a célcsoport vizsgálata. A vállalkozásoknak többféle kliense van, és sokszor nem a megfelelő csoportra koncentrálnak, ezzel erőforrásokat pazarolnak és csökken a teljesítményük.Te tudod,…

Szólj hozzá!


Hirdetés

Sánta Csaba profil kép

Sánta Csaba

vállalkozásfejlesztő tanácsadó, tréner
a Segítség, vállalkozó lettem! könyv szerzője

Azért dolgozom, hogy a Vállalkozók olyan könnyen tudják MEGVALÓSÍTANI az üzleti céljaikat, mint amilyen könnyen megálmodták azokat.

Könyv: Segítség, vállalkozó lettem!

003mockup-tiny.png

Olvasd el az első könyvemet, ami a vállalkozói életmódhoz ad egy szuper keretrendszert.

Ebből a könyvből megtudhatod, hogyan

  teremts egyensúlyt a vállalkozói életmód 3 aspektusa között

  működtesd a vállalkozás 7 alapterületét

  turbózd fel a teljesítményedet 15 emberi terület tudatos alkalmazásával

Érdekel ez a könyv

Letölthető tudásanyag

ÜME 1X1 INGYENES TUDÁSANYAG

Alapvető lépések egy üzleti modell kialakításához!

Az első magyar nyelvű ingyenes tudásanyag üzleti modell építés témakörében.

LETÖLTÉS

12 amatőr üzleti tervezési hiba

Tudod mi az a 12 AMATŐR HIBA, amit a vállalkozók elkövetnek a stratégiai tervkészítés során?

Ismerd meg a gyakori hibákat, hogy gyorsan és könnyedén tudj hatékony stratégiai terveket összeállítani.

LETÖLTÉS

Lájkold a Facebook oldalt!

Kapcsolat:

Mail1.png
+36-30-474-2449

Mail1.png Facebook alt 1.png Twitter NEW1.png Pinterest alt1.png YouTube1.png

süti beállítások módosítása